- ככה מריצים היום טקסט -

פרסום ספרים

אתם כבר אחרי שלב עיצוב כריכות, ביצעתם הגהה ואפילו עימוד לספרים זה כבר מאחוריכם.

מזל טוב! בשעה טובה הספר שלכם יצא לאור והוא מונח על השולחן לפניכם.

כעת אתם תוהים כיצד לפרסם אותו? אנו יכולים לסייע לכם! בואו לקרוא על פרסום ספרים, איך עושים את זה, איך אסור לעשות את זה וגם – מה אנחנו מציעים!

שלב ראשון בפרסום ספר – הגדרת קהל היעד

הדבר הראשון שעושים בפרסום ספר, ולמעשה – בכל פרסום שהוא, זה הגדרת קהל יעד. מי קהל היעד של הספר? את מי הוא עשוי לעניין? כיצד מביאים את הספר אל המטרה שלו? הפרסום יתמקד בקהל היעד המוגדר, אחרת – הוא לא יהיה אפקטיבי. 

קורה שישנם מספר קהלי יעד לספר אחד, ואז יש ליצור סדרי עדיפויות, האם משקיעים רק בקהל היעד המועדף יותר או גם באחרים, ואם כן כמה-כמה. 

הגדרת תקציב לפרסום

חשוב מאוד להגדיר מראש בשקלול עלויות הספר גם תקציב שאותו אתם יכולים או מוכנים להשקיע בפרסום הספר. התקציב משנה מאוד את התמונה, וישפיע על אופני הפרסום השונים.

לפעמים עדיף מודעה קטנה במקומות רבים יותר, ולפעמים עדיף שלט חוצות אחד ענק במקום מרכזי. הכל שאלה של קהלי יעד, מטרות ותקציב. 

בשלב הזה כדאי מאוד להתייעץ עם מישהו מומחה ומנוסה (בדרך כלל המו"ל שלכם מכיר את התמונה היטב), שיסייע לכם להגדיר את התקציב הרצוי, ובמיוחד: לעשות בו שימוש ראוי ואפקטיבי במידת האפשר. 

פרסום חינם דרך ספאם: טעות חמורה

כתבנו מאמר מיוחד על פרסום ספרים חינם דרך ספאם, שיבהיר לכם מדוע אסור, לא כדאי ולא משתלם לפרסם את הספר שלכם בצורה כזו. 

עם זאת, יש דרכים נפלאות ממש לפרסום ספרים בחינם או בעלות נמוכה מאוד, אבל בואו לא נגלה את כל הסודות ביום אחד 🙂

איפה כדאי לפרסם ספר?

ישנם כיום אינספור ערוצי פרסום אפשריים בפרינט ובדיגיטל

בפרינט: שלטי חוצות, לוחות מודעות, מודעות פיראטיות, פלאיירים, עיתונים יומיים, מגזינים, כתבי עת ועוד ועוד. 

בדיגיטל: אתרי אינטרנט, אתרי חדשות, ניוזלטרים, תכניות תרבות, כתבות ממומנות ועוד ועוד עד להקמת אתר מיוחד לשיווק הספר. 

בשתי הערוצים הללו, כדאי מאוד מאוד להתייעץ עם איש מקצוע, כדי לא לשפוך כסף רב שלא יהיה אפקטיבי דיו. 

עריכת קליפ לפרסום ספר

במקרים מסוימים ובספרים שמתאימים לכך, ניתן להשקיע בעריכת קליפ פרומו מיוחד לספר, שיסייע בקידום המכירות שלו. מקובל לעשות זאת בספרים שיש להם פוטנציאל מכירה גדול במיוחד.

ממש לאחרונה הוצאנו לאור את הספר 222 שנים למפגש, ספר מרתק שבדרכו הבטוחה להפוך לרב מכר, ולכן הופק עבורו קליפ מרהיב ומושקע במיוחד (תגבירו שמע, שווה!):  

נגן וידאו

כל שירותי ההוצאה לאור:

הקלדה

הקלדה

עריכה

עריכה

הגהה

הגהה

עימוד

עימוד

עיצוב

עיצוב

הדפסה

הדפסה

פרסום

פרסום

הפצה

הפצה

שירותים נוספים:

תמלול

תמלול

OCR

OCR

תרגום

תרגום

ניקוד

ניקוד

מיתוג

מיתוג

אהבתם? תנו לייק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

רוצים לברר על פרסום לספר שלכם? דברו איתנו!

מאמרי הדרכה למחברי ספרים:

שיאי גינס בספרים - טקסט רץ הוצאה לאור

שיאי גינס בספרים

בקטע פיקנטי, קבלו את שיאי גינס בספרים העולמיים: הספר הנמכר ביותר, הספר היקר ביותר, הגדול ביותר, העתיק ביותר, הקטן ביותר ועוד! בואו נגיע לשיא! זמן

קרא עוד »
העתק שמש

העתק שמש – מה זה? למה זה?

העתק שמש. מילת קסם מקצועית שכמו כל מונח מקצועי – מבלבלת ומבהירה שאינכם יודעים כלום. אז זהו, שזה ממש פשוט! קבלו הסבר קצר ובהיר על המושג, על תפקידו ועל מה שאתם צריכים לעשות איתו.

קרא עוד »
עימוד תורני לספר קודש, עיצוב לספרי קודש סוגים שונים - טקסט רץ

עימוד תורני לספרי קודש

עימוד תורני לספר קודש – במה הוא שונה? איך עושים אותו? מדוע הוא מבוצע דווקא בתוכנת תג? מה האתגר ביצירת קובץ 'רב-טקסט'? מדוע 'צורת הדף' לא תשתנה לעולם?​

קרא עוד »
איך כותבים ספר?

איך כותבים ספר?

איך כותבים ספר? זה דומה להלחנת שירים? לציור אינטואיטיבי או לבנייה לפי תכנית אדריכלית? האם יש דרך מקצועית ונכונה יותר לחקוק מידע עלי ספר? מאמר שישנה את הספר שלכם…​

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
חנות הספרים של טקסט רץ הוצאה לאור
לחץ כדי לפתוח את חנות הספרים שלנו

!

7 טעויות נפוצות
בהוצאה לאור של ספר

קבלו למייל שלכם מדריך קצר שיחסוך לכם הרבה כסף ועגמת-נפש!

עגלת הקניות ריקה כרגע.

חזור לחנות

תודה!

אנו נשלח למייל שלך את המדריך בהקדם.
המשך גלישה מהנה :) 

דילוג לתוכן