הוצאה לאור     |     עימוד ספר     |     עיצוב ספרים     |     הדפסת ספר     |     טל: 039-111-444

- ככה מריצים היום טקסט -

עיצוב כריכות לספרים

אנו בטקסט רץ מעניקים שירותי עיצוב כריכות לספרים ברמת-על, וכן עיצובי שערים, עיצוב פנים הספר (בנפרד מעבודת העימוד), ולבסוף – עיצוב מודעות פרסום לספר

אם אתם מבררים על עיצוב כריכה לספר שלכם – נשמח מאוד לשוחח אתכם, להעניק לכם ייעוץ מאת מעצב ספרים מקצועי ללא התחייבות, וכן לעניין אתכם בשירותים שלנו כחברה מעצבת ספרים בעלת ניסיון.

מתעניינים בשירותי עיצוב ספרים? צרו איתנו קשר בקליק!

במאמר הבא תוכלו לקרוא על עיצוב ספרים באופן כללי, עיצוב כריכה לספר שלכם וכן מודעה קריאיטיבית לספר. במאמר אחר כתבנו על סוגי כריכות לספר.

אתם מוזמנים לאסוף תובנות ולהחכים. תיהנו!

למה עיצוב ספר וכריכה זה כל כך חשוב?

אמרו חז"ל "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". 

מדבריהם למדנו שהאינסטינקט הראשוני של האדם הוא – להסתכל בקנקן, ולא בטוח שרוב בני האדם אמצו כהרגל את דעתם זו, והם דווקא כן מסתכלים בקנקן באופן טבעי. 

עיצוב ספרים: עולם אינסופי ובלתי נגמר | טקסט רץ
עיצוב ספרים: עולם אינסופי

דורנו הוא "דור הקנקנים". כיום ישנה חשיבות רבה יותר מתמיד למראה החזותי של מוצרים בכלל וספרים בפרט, הן על השולחן בבית וכל שכן על המדף הססגוני בחנויות הספרים.

כאשר מדובר על עיצוב ספרים, או לצורך עניינו, עיצוב כריכות לספרים, המציאות מלמדת כי ספרים עם עיצוב כריכה מושך – עשויים למכור הרבה יותר מספרים בעלי עיצוב בנאלי, זאת ללא כל קשר לשאלה איך נכתב הספר.

השפעת עיצוב הכריכה על תהליך רכישת ספר

בתהליך רכישת ספר ישנם כמה שלבים, כותב כריס אנדרסן, נשיא ואוצר ראשי TED. 

  • הראשון – שלב בן שנייה אחת, ובו על הכריכה לגרום לקורא הפוטנציאלי לעצור את עיניו דווקא על ספר זה, מבין כל עשרות הספרים שעל השולחן.
  • השני – שלב בן חמש שניות, ובו תפקיד הכריכה לגרום לאותו אדם להרים את הספר ולעלעל בו.
  • השלישי – שלב בן דקה עד חמש דקות, ובו הכריכה בשילוב עם עיצוב הפנים וכמובן – התוכן, יובילו את הקורא להחלטה.

השפעת הכריכה על מכירת הספר היא משמעותית מאוד, וכשמדובר בספר שנקנה כמתנה – השפעת הכריכה על המכירה תהיה כמעט קריטית.

איזה סוגי כריכה לספר יש?

באופן כללי הכריכות מתחלקות לשני אפיקים מרכזיים; כריכה רכה וכריכה קשה.

כריכה רכה היא קלה וגמישה יותר, נוחה במזוודה וביד ומחירה זול משמעותית. עם זאת, בהנחה על שולחן היא נוטה להיסגר והיא פחות שומרת על הספר.

כריכה קשה לעומתה, מכובדת והדורה יותר, נשמרת בהובלות ובמדפי החנויות, נוחה להנחה על שולחן או על סטנד, אך היא פחות נוחה להחזקה באוויר (בקריאה על כורסה למשל) וכמובן – מייקרת את עלות הוצאת הספר.

בשני סוגים של עיצוב ספרים וכריכות קיימת חלוקה נוספת של סוגי כריכות שונות, כדלהלן:

  • כריכת צבע (פרוצס).
  • כריכת סקאי, ראה גם: הטבעות סקאי.
  • כריכת PU 
  • כריכת עור 

יש סוגים נוספים ומרתקים של כריכות, כגון כריכת בד, כריכת עץ ואפילו כריכת ברזל. תוכלו לקרוא על כל הסוגים באופן מפורט וכולל תמונות, במאמר המרתק "כמה סוגי כריכות לספר קיימים?" בבלוג המרתק שלנו. 

צפו: טקסטיפ למחברי ספרים - עיצוב ספרים וכריכות (פרק 1)

סדרת טקסטיפ מבית טקסט רץ: הדרכה מפורטת למחברי ספרים!

איזה עיצוב כריכה לספר יתאים לספר שלכם?

נו, אז איזה עיצוב כריכה לספר תכל'ס מתאים לספר שלי? תלוי כמובן מה אתם עומדים להוציא.

בשנים האחרונות הכריכה הרכה זכתה ללגיטימציה מרובה יותר בענפי הספרות השונים, וגם גדולי הסופרים והמדענים מוצאים את ספריהם כך. 

ניתן להוסיף עליה אוזניים פנימיות ('קלאפה' או 'דש', בשפה המקצועית), ועליהן לפרט על רזומת המחבר, ציטוטים מהספר, חוות דעת של מפורסמים ועוד. 

מחשב וכלי עבודה של מעצב ספרים
מחשב וכלי עבודה של מעצב ספרים

לעומתה, הכריכה הקשה הייתה ועודנה המכובדת והרצינית יותר. כריכה קשה שומרת על הספר טוב יותר, ואם אתם חושבים שהספר שלכם יבוא לידי שימוש רב ואין לכם מניעה – ודאי שכדאי להשקיע בכריכה קשה. 

אם אתם מוציאים ספר שירה, ספר דקיק, ספר בישול או אלבום אמנותי – כדאי מאוד להשקיע בכריכה קשה, וכך להכפיל ולשלש את הסיכוי שהספר יימכר. 

עיצוב עטיפה חיצונית לספר (ז'קט / מעיל)

ישנו מוצר מעט מיושן מעט בשם ז'קט, שהוא למעשה דף (נייר כרומו בדרך כלל) עם הדפס זהה לכריכה, שמולבש על הכריכה מבחוץ. 

בעבר הוא שימש כתחליף להדפסה על הכריכה עצמה שהייתה יקרה מאוד, אך כיום הוא רק אקט עיצובי באשר אין בו שום יתרון או חסכון ולהפך.

מתלבטים עדיין? אתם תמיד יכולים לפנות אלינו ואנו ננסה לסייע לכם בגיבוש החלטה, ללא תשלום וללא התחייבות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

איך מעצבים כריכה לספר?

עיצוב כריכה לספר שאמור להימכר ייעשה אך ורק על ידי אנשי מקצוע, ובשום אופן לא על ידי חובבנים. בעיצוב כריכה צריך להביא לידי ביטוי את הרעיון שבספר אך להגישו בצורה מקורית ומושכת עין – מלאכה שלא כל מעצב יודע לבצע כראוי.

אצלנו בטקסט רץ, עיצוב כריכה לספר הוא לא יצירה עצמאית של מעצב, אלא תהליך הדרגתי של שני מומחים או יותר. בשלב הראשון ישב קופירייטר ויחשוב על רעיון עבור הכריכה. 

אחר שאנו מגיעים להבנה עם מחבר הספר על סגנון הכריכה שהוא חפץ בה, תעבור העבודה לארט-דירקטור שתפקידו רק לדמיין ולעצב בראשו את הסקיצה לפי הכללים של עיצוב כריכת ספרים ויכולת אישית, ורק בשלב האחרון יקבל המעצב את הכריכה לביצוע ולהוצאה לפועל של הרעיון.

כך אנו מבטיחים עיצובי כריכות לספרים ברמה הגבוהה ביותר בשוק, שגם קולעים לטעמו של המחבר, וגם יפות ומקוריות מספיק כדי למכור.

הכנת קבצי העיצוב

עבור כריכת ספרים בצבע יש להכין קובץ דיגיטלי צבעוני, שייראה כמו ההדפסה בפועל. לכריכת סקאי יש להכין קובץ גלופה, שממנו ייצרו את הגלופה שתטביע את האלומיניום המוזהב על הספר. (ראה מאמר בבלוג שלנו "מה זה גלופות").

כמובן שהעיצוב מבוצע בתוכנה לעיצוב כריכה לספר, בדרך כלל בתוכנות אדובי השונות (אילוסטרייטור, אינדיזיין או פוטושופ), אך במקרים מסוימים נעזרים בתוכנות אחרות. 

אל לנו לשכוח כי הכריכה – היא פני הספר, ועליה להיראות בהתאם. לפני שנגשים להכנתה המעשית, כדאי ללמוד, לחשוב, להתייעץ ולשאול.

כמה עולה עיצוב כריכה?

המחיר של עיצוב כריכות לספרים משתנים מאוד לפי סוג הספר ומטרתו, האם זה כולל קריאייטיב או לא, ומה נכלל בחבילת עיצוב כריכות לספרים. 

אפשר לקבל כיוון לעלויות עיצוב כריכה והוצאת ספר בכלל, במאמר "כמה עולה להוציא ספר לאור".

אך הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לפנות אלינו ישירות, לספר בקצרה על הספר שלכם, לזכות בייעוץ מקצועי חינם ולקבל הצעת מחיר משתלמת לעיצוב כריכת ספרים מרהיבה לספר שלכם! 

עיצוב ספרים וכריכות: כל ספר והייחודיות שלו | טקסט רץ
עיצוב ספרים וכריכות: כל ספר והייחודיות שלו | טקסט רץ

מה המטרה בעיצוב ספר?

לצורכי העשרה, הבה ונשאל שאלה מעמיקה יותר. 

תכל'ס, מה בעצם הטעם בעיצוב? מה העניין לעצב ספר? בואו נדבר על זה קצת. 

העולם מתחלק לשניים. אלו שחושבים שעיצוב מוצרים הוא חובה, ואלו שסבורים שזה בזבוז זמן מיותר ופרט חסר משמעות.

מי צודק?

ובכן, קשה לענות על שאלה כזו במונחים אובייקטיביים, שהרי "על טעם וריח אין להתווכח" וכל זה, אך דבר אחד ברור:

החברות הגדולות בשוק – משקיעות מאוד בעיצוב המוצרים שלהם.

זה נכון בכל תחום!

חשיבות המיתוג

הביטו במוצרי חברת אוסם, ואם יש לכם ידע בגרפיקה תראו עד כמה הם משקיעים בעיצוב המוצרים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, ועדיין דואגים לרענן ולעדכן כל העת.

משרדיה של כל חברה יוקרתית יהיו מעוצבים ומטופחים, כמו גם המיתוג שלה.

וכשהמיתוג מיושן ולא מטופח? אפשר ברוב מוחץ של המקרים לנחש כיצד נראים משרדי החברה… ולזה לא נביא דוגמאות שכולנו מכירים…

רוצים הצעה להוצאת ספר לאור? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

עיצוב ישן לעומת מודרני

חשוב להבין שעולם העיצוב עבר תהפוכות רבות מאוד.

הקו העיצובי האוניברסלי, אם אפשר לכנות זאת כך, השתנה שוב ושוב לאורך השנים, הן בהשפעת סגנון החיים הכללי, ובעיקר לאור יכולותיהן של תוכנות העיצוב והפתחות עולם המחשוב.

בתחום העיצוב נראה שהעולם עבר גם תהליך של "התגברות", ובעוד לפני עשור ומחצה נהוג היה להשקיע בעיצובים תלת מימדיים מורכבים ששקפו את יכולותיהן של התוכנות החדשות וסמלו את פסגת הקידמה – כיום זה נחשב ממש למיושן.

חברת גוגל העולמית, מובילה למשל קו עיצובי מרהיב שכל כולו פשטות ובהירות.

גוגל משתמשים תמיד בפונטים קלילים, רקעים בהירים, גוונים עממיים, אייקונים בסיסיים, אך על בחירת הפונטים, הרקעים, הגוונים והמרווחים המדויקים במוצריהם – מושקעים מאות מיליוני דולרים!

תוכלו לקרוא על העיצובים של גוגל כאן.

איך אומרת הקלישאה? "לא פשוט להיות פשוט"…

עיצוב ספר: זה עניין של טעם אישי?

מנקודה זו אנו נכנסים אל הספרייה, לדיון על עיצובי ספרים.

וכשמדברים על עיצוב לספר הכוונה לעיצוב חזית הכריכה, שדרת הספר, גב הכריכה, העמודים הראשונים ולמעשה הספר כולו.

עיצוב כריכות הוא אומנות מרתקת.

כמו כן עימוד הספר, מהווה תת-ענף בפני עצמו וכתבנו עליו רבות במאמרים נוספים.

אך במאמר זה – אנו דנים ברמה הכללית יותר של עיצוב.

באופן עקרוני, כל ספר זוכה לעיצוב כלשהו, לפחות מינימלי. נדיר שיוצא ספר נטול כל עיצוב (ולפעמים גם זה סוג של עיצוב מתוחכם..).

השאלה היא – האם גם עיצוב ספר הוא עניין של טעם?

והתשובה היא כן, אך בעירבון מוגבל. ומיד נפרט.

התאמה אישית בעיצוב הספר: האם זה נכון?

הגרפיקה בספר יכולה להיות מושפעת מטעם אישי, אך לא רק.

אצלנו בטקסט רץ, לפני שיוצאים לדרך העיצובית של הספר, אנו מקפידים להבין היטב מה מטרת המחבר בהוצאת הספר.

אינו דומה ספר שנועד לשימוש משפחתי, לספר שמיועד למכירה בחנויות, לספר שמכירתו תתבצע באופן אישי וכו'.

עיצוב ספרים בטעם אישי - טקסט רץ הוצאה לאור

המכירה משנה מאוד את אופי הספר, ובעיצוב שנועד לקדם מכירות בתוך ים של ספרים אחרים יש כללים משלו.

האתגר הגדול הוא לעצב כריכה וספר שימשכו את עין הקורא הפוטנציאלי בחנות, למרות ים הספרים והגירויים האחרים מסביב, ויגרום לו להימשך דווקא לספר שלכם.

ותאמינו לנו, קל זה לא.

לכן גם יש פחות חשיבות לטעמו האישי של המחבר, ויותר חשיבות לכללים המקצועיים ולטעמם ודעתם של המעצבים שלנו.

אך ספרים שנועדו לשימושים אחרים כמו מכירה ישירה או אישית – בהם יש מקום נרחב לטעמו של המחבר.

עיצוב הספר משתנה לפי הז'אנר

מובן כי עיצוב הספר משתנה לפי ז'אנר הספר.

מותחן עלילתי צריך לשדר שהוא שוה את עצמו ולתת הצצה ויזואלית לעלילה, בלי לגזול את יכולת הדמיון של הקורא.

ספר שירה מוטב ותופיע עליו הברקה ויזואלית מתוחכמת מעט, שתבטא את עומק התוכן שבו.

עיצוב ספר פרוזה קליל יהיה גם הוא באותה שפה, וישדר חוויתיות ו'כיפיות', כך שישדר את עצמו לקורא עוד לפני שהוא הרים אותו מהשולחן.

מעניין שדווקא בספרי ביוגרפיה, מצוי המנעד הרחב ביותר של עיצוב גרפי. ועוד לא דיברנו על ספרי ילדים…

מסתבר כי זאת משום שהביוגרפיה עצמה יכולה לשוטט ולטייל בין ז'אנרים שונים, המושפעים, ובכן, מקורות ימיו של המחבר… 🙂

עיצוב ספר תורני

עיצוב עבור הז'אנרים השונים בספרות התורנית – הינו מלאכה בפני עצמה, הדורשת ידע ומיומנות נפרדים.

ראשית כל בעיצוב ספרים ישנה הפרדה מהותית בין הציבור הדתי-לאומי לציבור החרדי.

בעוד הציבור הדתי לאומי יעדיף על פי רוב את החדשנות והפשטות העממית, אך לא השטחית, הרי שבציבור החרדי העיצובים נעים על מנעד אחר.

ככלל – העיצובים בציבור החרדי הם שמרניים, אך ככל שאמירה זו נכונה – היא גם שטחית ולא מדויקת.

ככל שזה נוגע לספריהם התורניים של ראשי ישיבות ודמויות רבניות חשובות – אכן הקו השמרני יישאר, והעיצובים יוותרו במסגרת היכולות של תוכנות שנות התשעים.

ברם, בספרים תורניים של מחברים צעירים יותר, שחפצים לקדם את מכירות ספריהם – ישנם כיום עיצובים עתירי אורנמנטים וטקסטורות, שעשויים להגיע לתוצאות מרהיבות.

לא מעט ספרים שיצאו מבית טקסט רץ, נראים כמו שרטוט אדריכלי מרהיב של שערי אולם מפואר, וניתן להתרשם מגלריית העבודות שלנו בתחום התורני.

על עימוד ספר תורני הרחבנו במאמר אחר, אך הוא מתבסס על עקרונות דומים. 

רוצים הצעה להוצאת ספר לאור? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

בונוס: 5 דברים שכדאי לדעת על עיצוב ספרים

כתוספת בונוס לאמור לעיל, אם את או אתה מעצבת או מעצב ספרים, יש עוד 5 דברים שכדאי לדעת. זה נכון אגב, גם אם אתם מחברי ספרים שעומדים לקראת עיצוב ספר. 

תיהנו 🙂

1. כדי להיות מעצב/ת לא מספיק "לדעת פוטושופ"…

יש הרבה מאוד אנשים שמכירים את תוכנות הגרפיקה של אדובי (פוטושופ, אילוסטרייטור ועוד), אך לא כל אחד מהם הוא באמת מעצב.

מעצב ספרים: טעימת עיצוב מהסטודיו של טקסט רץ
מעצב ספרים: טעימת עיצוב מהסטודיו של טקסט רץ

כשם שלא כל מי שיודע לנגן בפסנתר, הוא מלחין. כמו כן, לא כל מי שיודע לבצע מתכון – הוא שף.

מעצב (אן כמובן – מעצבת, וברשות המעצבות נשתמש בלשון זכר רק למען הנוחות, ובל תיפגענה) הוא מי שיודע להמציא, ליצור, לחדש, לקלוע.

מעצב הוא אמן.

מעצב אמיתי, הוא כזה שחושב עיצוב, חי עיצוב. 

הכרת התוכנות לבדה רחוקה מלהיות מספקת, שהרי כולנו מכירים אנשים שיודעים להשתמש במחשב, ואפילו טוב, אך כשהם יכינו מודעה למסיבה – היא תיראה בטעות מודעת אבל…

מעצבת ספרים - הפגנת יכולות בפוטושופ
מעצבת ספרים - הפגנת יכולות בפוטושופ
יצירת פוטושופ אומנותית לצורך עיצוב כריכת ספר
יצירת פוטושופ אומנותית לצורך עיצוב כריכת ספר

כמובן שאין זו דיכוטומיה, ויש מגוון ומדרג של רמות וסגנונות.

אך העיקרון הוא פשוט. כדי שאדם ידע מה לעשות עם התוכנה, כיצד לשלב את הגוונים, הגדלים, הפונטים, הרקעים והאלמנטים, הוא צריך שתי תכונות:

א. כישרון אמיתי בעיצוב.

ב. היכרות מיטבית עם כלי העבודה, ובעיקר עם תוכנה לעיצוב ספרים מהסוג המתאים לעבודה הנוכחית.

2. מעצב ספרים הוא סגנון בפני עצמו

חשוב להבין שבתוך עולם העיצוב ישנה חלוקה בין סגנונות ושימושים שונים, כאשר אין אדם שהוא באמת טוב בהכל גם יחד.

תחום ה-עימוד למשל, גם הוא קשור לעיצוב, אך בעצם הוא אומנות בפני עצמה, הדורשת הבנה מעמיקה עם היסודות הטיפוגרפיים, היכרות מקיפה עם פונטים, הבנה של קריאות ונראות ותפיסה נכונה של פריסות טקסטים על עמוד.

עיצוב מוצרי מזון – גם הוא תחום עצמאי, ומי שרוצה שמוצריו יתחרו במותגים המובילים – זקוק לעיצוב גרפי שידע לקלוע "בול", להציג את המוצר בזווית הנכונה, באור הנכון, ברקע הנכון, לחלק נכון את האינפורמציה על האריזה ועוד.

עיצוב מודעת פרסום – הוא תחום שמתקרב לתחומנו, אך עדיין דורש לייצר אובייקט או קומפוזיציה שתפוס את העין ותעורר עניין, וזו לא משימה קלה.

עיצוב ספרים – זהו תת-תחום ומהקשים יותר בעולם העיצוב, בייחוד לאור העובדה שהעיצוב הוא מקדם המכירות העיקרי של הספר ברוב המקרים, והוא מתחרה בכל רגע נתון עם עוד עשרות חברים על השולחן/מדף בחנות.

מעצבי ספרים חייבים להתמצא בפריסות ובסטנדרטים

עיצוב מודעה, מורכב ככל שיהיה, יסתיים ברוב המקרים בשטח של ארבע צלעות, רבוע או מלבני, מקסימום עגול או משולש. בדרך כלל על פי מידות הנייר הנפוצות.

עיצוב מוצרים ואריזות, מבוצע על פי תבנית מובנית מראש המתקבלת ממפעל האריזות, ובה יוצק הגרפיקאי תוכן לתבנית.

מעצב או מעצבת ספרים לעומתם, פועלים בשטח ריק, הם צריכים להוציא קובץ ללא הנחיות מובנות מראש, על פי סטנדרטים קבועים ומדויקים.

אם מעצב כריכה ישכח לתת רווח עבור ה'ביג' של קיפול הספר, ודאי בכריכה קשה אך גם בכריכה רכה, בקובץ עצמו לא יראו זאת. אך בשלב הדפסת הספר, ואולי אפילו הליין, יתחוור לפתע שהכריכה "ברחה" הצידה, והספר נפגם. אלא שאז יהיה מאוחר מדי!

באותה מידה ישנו סל שלם של פרקטיקות הנוגע לשדרת הספר, גב הספר, מיקום ה-דאנאקוד, וכל זאת רק לגבי עיצוב כריכות עוד לפני שנגענו בפנים הספר על כל חלקיו.

בסופו של דבר, עיצוב יפה ככל שיהיה, אם לא ישובץ נכון ומקצועי במבנים הנדרשים – התוצאה תהיה בינונית ולעתים אף פגומה.

4. איך בוחרים מעצב ספרים?

לפיכך, כדי לבחור מעצב ספרים טוב כדאי לשים דגש על מספר דברים:

  1. חשוב לקחת מעצב שיש לו ניסיון בעיצוב ספרים באופן ספציפי וזהו התחום שבו הוא עוסק.
  2. כדאי לראות ולהתרשם מדוגמאות שביצע, עדיפות לדוגמאות פיזיות.
  3. המלצות מלקוחות שעיצבו אצלו ספר.

וכמובן, הבחירה הטובה ביותר היא בחברת הוצאה לאור שעיקר עיסוקה הוא הוצאת ספרים, והיא מנוסה ומתמצאת בכך.

5. קצת עלינו

אנו בטקסט רץ, מתעסקים רק בספרים. במשך השנים עיצבנו הוצאנו לאור כ-1000 ספרים, חוברות, קונטרסים, כתב העת, ועלונים שונים שאת חלקם ניתן לראות בגלריית עבודות הסטודיו שלנו.

במהלך הזמן רכשנו ניסיון רב בתחום עיצובי הספרים, הכריכות ופנים הספר, וכיום אנו זוכים להוציא מדי יום תוצרים ברמה הגבוהה ביותר בעולם הספר. 

מחפשים מעצב או מעצבת ספרים? אנחנו נשמח מאוד לייעץ לכם גם בטלפון בנושא הזה!

רוצים לבדוק את האפשרות? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

לסיכום:

עיצוב הספר הוא המפגש הראשוני של הקורא עם הספר, והוא ישפיע על היחס שלו לאורך הקריאה ובעיקר על החלטת הקנייה.

כפי שהסברנו כאן – תלוי מה מטרות הספר. אם המטרה היא למכור את הספר, בהחלט כן. אם המטרה היא הנצחה, לעתים כריכה בינונית תספק גם את המטרה. 

רוצים הצעה להוצאת ספר לאור? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

 

להתראות 🙂

אהבתם? תנו לייק!

רוצים לברר פרטים נוספים? דברו איתנו!

עומדים לקראת הוצאת ספר? כדאי לכם לקרוא את המאמרים האלה:

איך בוחרים שם לספר - טקסט רץ הוצאה לאור

איך בוחרים שם לספר?

איך בוחרים שם לספר? שם ארוך או קצר? שם מאפיין או מסקרן? איך אפשר להעיף מכירות רק בגלל שם לספר? סדרת טיפים קצרים שתסייע לכם לבחור שם בקלות!

קרא עוד »
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות המוצרים

    !

    7 טעויות נפוצות
    בהוצאה לאור של ספר

    קבלו מדריך שיחסוך לכם הרבה כסף ועגמת-נפש!

    תודה!

    אנו נשלח למייל שלך את המדריך בהקדם.
    המשך גלישה מהנה :) 

    דילוג לתוכן