- ככה מריצים היום טקסט -

מיתוג עסקים - הסטודיו לגרפיקה

כשהוצאת טקסט רץ הייתה בראשית דרכה, הפקנו כריכות יפהפיות, ורמתן הייתה כה גבוהה עד שלקוחות התלהבו ורצו שנבצע עבורם גם עיצובים נוספים שלא קשורים להוצאה לאור. 

זה החל עם מיתוג עסקים (שהתחדש לקראת הוצאת ספר) שכלל יצירת לוגו, דפי בלאנק, כרטיסי ביקור, מעטפות, חתימות מייל ועוד. 

בהמשך זה גלש גם למודעות פרסום כלליות, מוצרי פרסום שונים כמו רולאפ, פרוספקטים, מודעות, פלאיירים ועוד. התוצרים ב"ה היו מדהימים ממש, והביקוש לשירותי גרפיקה כלליים הלך וגבר, עד שהחלטנו להפריד את מחלקת העיצוב ולהקים סטודיו למיתוג וגרפיקה, שנותן שירותי עיצוב כלליים לכל דורש. 

איך ממתגים עסקים?

מיתוג של עסק זהו שלב קריטי בעיצוב. עיצוב אחד של לוגו עשוי ללוות את העסק/עמותה/ארגון/מוסד למשך שנים רבות, ולכן חשוב שהתוצאה תהיה מדהימה. 

מיתוג העסק בנוי משלושה שלבים:

  1. שלב ראשון במיתוג הוא לחשוב האם משנים את שם העסק או לא. תהליך בחירת שם לעסק דומה מעט לתהליך בחירת שם לספר
  2. לאחר מכן המומחים שלנו יושבים לברר ולהבין את מהות ואופי העסק, בין היתר באמצעות בריף מפורט, ובהתאמה – בוחרים את השפה הצורנית הרצויה, ואת קשת הצבעים שתתן את הטון הנכון. 
  3. לבסוף ניגשים למלאכת עיצוב הלוגו, על בסיס אייקון המשמש גם כסמל זיהוי, או על בסיס טיפוגרפיה מותאמת, ואחרי שהלוגו מוכן עוברים לשאר חלקי המיתוג. 

מה זה שפה צורנית?

התקשורת החזותית מתחלת לשלושה יסודות ועוד אחד: עיגול, משולש ומרובע ועמם גם קו. כל אחת מן הצורות הללו יש לה גם צבע מאפיין. נכתוב כאן את העקרונות בקצרה:

  • עיגול – צהוב (שמחה, רוך, גמישות), 
  • משולש – אדום (פעלתנות, פריצה, חדות), 
  • מרובע – כחול (רצינות, קיבעון, חוקיות). 
  • קו – שחור (היעדר. עשוי גם להיות לבן). 

מי אמר שזה כך? למה זה כך? עוד נכתוב על זה מאמר מרתק בהמשך, אך כל המעצבים מסכימים שאלו הם היסודות של התקשורת החזותית. 

גם האדם הכי פחות מבין (שכנראה גם לא האריך בקריאה עד לכאן) יסכים שמשרד עורכי דין לא יכול להיות ממותג באדום-צהוב, גם אינו יודע להסביר מדוע. 

ממילא – השפה הצורנית של העסק, האם היא תהיה עגולה ורכה יותר, או סדורה ורצינית, או פורצת דרך. כך נשפיע על המיתוג והעיצוב כולו, באמצעות היסודות הללו. 

מחירון מוצרי עיצוב ופרסום:

להלן מחירון מוצרי הפרסום, העיצוב והמיתוג שלנו. המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים את הדפסת המוצרים. דף זה אינפורמטיבי בלבד, והתחייבות למחיר כלשהו תהיה על בסיס הצעת מחיר רשמית בלבד. 

חבילת מיתוג

חבילת מיתוג ייחודי שתתן טאצ' מקצועי ואמין לארגון שלכם. מתאים לעסקים, מוסדות, עמותות, ארגונים, מכונים מקצועיים ועוד.
1400 לפני מע"מ
  • לוגו ייחודי בהתאמה אישית
  • בלנק להדפסה עצמית
  • כרטיס ביקור דו צדדי
  • מעטפה בפורמט מותאם
  • עיצוב והטמעה לחתימת מייל
  • הדר לאתר/פייסבוק/אחר
  • התאמה לתמונת פרופיל
  • .
  • .
פופולרי

עיצוב אירוע בוטיק

עיצוב אירוע יוקרה בקו אחיד ובטאצ' המדהים שלנו, לשמחה משפחתית, כנס שיווק ומכירות, יום פתוח, ערב השתלמות ועוד.
₪3800
3300 לפני מע"מ
  • עיצוב לוגו / סמל ייחודי לאירוע
  • פרסום מקדים לאירוע
  • תוכניה בהתאמה אישית
  • רולאפ לקבלת פני האורחים
  • קאפה לעמוד הרצאות
  • שמשונית לגב הבמה ללא הגבלת גודל
  • שמשונית לתפאורה / קבלת פנים
  • תגי שם למשתתפים
  • עיצוב מזכרת אישית למשתתפים
מבצע!

למחירי מוצרים בודדים מתוך החבילות הללו, או מוצרי פרסום אחרים כגון בורשורים, פרוספקטים, קטלוגים ועוד – השאירו לנו פנייה עם פרטי המוצר וקבלו הצעת מחיר משתלמת.

להתראות! 🙂

כל שירותי ההוצאה לאור:

הקלדה

הקלדה

עריכה

עריכה

הגהה

הגהה

עימוד

עימוד

עיצוב

עיצוב

הדפסה

הדפסה

פרסום

פרסום

הפצה

הפצה

שירותים נוספים:

תמלול

תמלול

OCR

OCR

תרגום

תרגום

ניקוד

ניקוד

מיתוג

מיתוג

אהבתם? תנו לייק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

רוצים לברר על מיתוג וגרפיקה? דברו איתנו!

מאמרי הדרכה למחברי ספרים:

עימוד תורני לספר קודש, עיצוב לספרי קודש סוגים שונים - טקסט רץ

עימוד תורני לספרי קודש

עימוד תורני לספר קודש – במה הוא שונה? איך עושים אותו? מדוע הוא מבוצע דווקא בתוכנת תג? מה האתגר ביצירת קובץ 'רב-טקסט'? מדוע 'צורת הדף' לא תשתנה לעולם?​

קרא עוד »
העתק שמש

העתק שמש – מה זה? למה זה?

העתק שמש. מילת קסם מקצועית שכמו כל מונח מקצועי – מבלבלת ומבהירה שאינכם יודעים כלום. אז זהו, שזה ממש פשוט! קבלו הסבר קצר ובהיר על המושג, על תפקידו ועל מה שאתם צריכים לעשות איתו.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
חנות הספרים של טקסט רץ הוצאה לאור
לחץ כדי לפתוח את חנות הספרים שלנו

עגלת הקניות ריקה כרגע.

חזור לחנות

דילוג לתוכן