הוצאה לאור     |     עימוד ספר     |     עיצוב ספרים     |     הדפסת ספר     |     טל: 039-111-444

- ככה מריצים היום טקסט -

מיתוג וגרפיקה

כשהוצאת טקסט רץ הייתה בראשית דרכה, הפקנו כריכות יפהפיות, ורמתן הייתה כה גבוהה עד שלקוחות התלהבו ורצו שנבצע עבורם גם עיצובים נוספים שלא קשורים להוצאה לאור. 

זה החל עם מיתוג עסקים (שהתחדש לקראת הוצאת ספר) שכלל יצירת לוגו, דפי בלאנק, כרטיסי ביקור, מעטפות, חתימות מייל ועוד. 

עיצוב ספרים וכריכות

 

בהמשך זה גלש גם למודעות פרסום כלליות, מוצרי פרסום שונים כמו רולאפ, פרוספקטים, מודעות, פלאיירים ועוד. התוצרים ב"ה היו מדהימים ממש, והביקוש לשירותי גרפיקה כלליים הלך וגבר, עד שהחלטנו להפריד את מחלקת העיצוב ולהקים את הסטודיו למיתוג וגרפיקה, שנותן שירותי עיצוב כלליים לכל דורש. 

כיום הסטודיו מתנהל תחת חטיבת הפרסום והדיגיטל של טקסט רץ: תפוקה – פרסום שמדבר תכל'ס. 

איך ממתגים עסקים?

מיתוג של עסק זהו שלב קריטי בעיצוב. עיצוב אחד של לוגו עשוי ללוות את העסק/עמותה/ארגון/מוסד למשך שנים רבות, ולכן חשוב שהתוצאה תהיה מדהימה. 

מיתוג העסק בנוי משלושה שלבים:

  1. שלב ראשון במיתוג הוא לחשוב האם משנים את שם העסק או לא. תהליך בחירת שם לעסק דומה מעט לתהליך בחירת שם לספר
  2. לאחר מכן המומחים שלנו יושבים לברר ולהבין את מהות ואופי העסק, בין היתר באמצעות בריף מפורט, ובהתאמה – בוחרים את השפה הצורנית הרצויה, ואת קשת הצבעים שתתן את הטון הנכון. 
  3. לבסוף ניגשים למלאכת עיצוב הלוגו, על בסיס אייקון המשמש גם כסמל זיהוי, או על בסיס טיפוגרפיה מותאמת, ואחרי שהלוגו מוכן עוברים לשאר חלקי המיתוג. 

מה זה שפה צורנית?

התקשורת החזותית מתחלת לשלושה יסודות ועוד אחד: עיגול, משולש ומרובע ועמם גם קו. כל אחת מן הצורות הללו יש לה גם צבע מאפיין. נכתוב כאן את העקרונות בקצרה:

  • עיגול – צהוב (שמחה, רוך, גמישות), 
  • משולש – אדום (פעלתנות, פריצה, חדות), 
  • מרובע – כחול (רצינות, קיבעון, חוקיות). 
  • קו – שחור (היעדר. עשוי גם להיות לבן). 

מי אמר שזה כך? למה זה כך? עוד נכתוב על זה מאמר מרתק בהמשך, אך כל המעצבים מסכימים שאלו הם היסודות של התקשורת החזותית. 

גם האדם הכי פחות מבין (שכנראה גם לא האריך בקריאה עד לכאן) יסכים שמשרד עורכי דין לא יכול להיות ממותג באדום-צהוב, גם אינו יודע להסביר מדוע. 

ממילא – השפה הצורנית של העסק, האם היא תהיה עגולה ורכה יותר, או סדורה ורצינית, או פורצת דרך. כך נשפיע על המיתוג והעיצוב כולו, באמצעות היסודות הללו. 

מחירון מוצרי עיצוב ופרסום:

להלן מחירון מוצרי הפרסום, העיצוב והמיתוג שלנו. המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים את הדפסת המוצרים. דף זה אינפורמטיבי בלבד, והתחייבות למחיר כלשהו תהיה על בסיס הצעת מחיר רשמית בלבד. 

חבילת מיתוג

חבילת מיתוג ייחודי שתתן טאצ' מקצועי ואמין לארגון שלכם. מתאים לעסקים, מוסדות, עמותות, ארגונים, מכונים מקצועיים ועוד.
1400 לפני מע"מ
  • לוגו ייחודי בהתאמה אישית
  • בלנק להדפסה עצמית
  • כרטיס ביקור דו צדדי
  • מעטפה בפורמט מותאם
  • עיצוב והטמעה לחתימת מייל
  • הדר לאתר/פייסבוק/אחר
  • התאמה לתמונת פרופיל
  • .
  • .
פופולרי

עיצוב אירוע בוטיק

עיצוב אירוע יוקרה בקו אחיד ובטאצ' המדהים שלנו, לשמחה משפחתית, כנס שיווק ומכירות, יום פתוח, ערב השתלמות ועוד.
3800
3300 לפני מע"מ
  • עיצוב לוגו / סמל ייחודי לאירוע
  • פרסום מקדים לאירוע
  • תוכניה בהתאמה אישית
  • רולאפ לקבלת פני האורחים
  • קאפה לעמוד הרצאות
  • שמשונית לגב הבמה ללא הגבלת גודל
  • שמשונית לתפאורה / קבלת פנים
  • תגי שם למשתתפים
  • עיצוב מזכרת אישית למשתתפים
מבצע!

למחירי מוצרים בודדים מתוך החבילות הללו, או מוצרי פרסום אחרים כגון בורשורים, פרוספקטים, קטלוגים ועוד – השאירו לנו פנייה עם פרטי המוצר וקבלו הצעת מחיר משתלמת.

להתראות! 🙂

מתעניינים בשירותי מיתוג וגרפיקה? דברו איתנו

אהבתם? תנו לייק!

רוצים לברר פרטים נוספים? דברו איתנו!

עומדים לקראת הוצאת ספר? כדאי לכם לקרוא את המאמרים האלה:

איך מגדירים ספר כרב מכר רב מכר – מה ההגדרה? מה הופך ספר לרב מכר? מהי כמות העותקים שצריך למכור בשביל להיחשב ספר רב מכר? איך יודעים אם הספר שלנו יהיה רב מכר? ואיך אפשר לכתוב ספר רב מכר?

איך מגדירים ספר כ'רב מכר'?

רב מכר – מה ההגדרה? מה הופך ספר לרב מכר? מהי כמות העותקים שצריך למכור בשביל להיחשב לרב מכר? איך יודעים אם הספר שלנו יהיה מטאור? ואיך אפשר לכתוב ספר כזה?

קרא עוד »
מאמר דעה טור דעה הוצאה לאור טקסט רץ הוצאת ספרים

מאמר דעה: הדרך לשכנע באמת…

הרבה אנשים יודעים לכתוב, אך רק מעטים כותבים ברמה גבוהה באמת. לא קל לכתוב מאמר דעה, אך זוהי הצורה החזקה והאפקטיבית ביותר להציג טיעון ולשכנע | טור לאינטליגנטים שבינינו…

קרא עוד »
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות המוצרים

    !

    7 טעויות נפוצות
    בהוצאה לאור של ספר

    קבלו מדריך שיחסוך לכם הרבה כסף ועגמת-נפש!

    תודה!

    אנו נשלח למייל שלך את המדריך בהקדם.
    המשך גלישה מהנה :) 

    דילוג לתוכן